Varni zbirnik

Ker se v poslovnih prostorih dnevno soočate z zbiranjem dokumentov, ki ne sodijo v običajen pisarniški koš za papir zaradi podatkov, katere ne želite deliti z okolico, vam predstavljamo našo novost.

Ohranila vam bo tako poslovni ugled zaradi varnega zbiranja dokumentov ter prihranila strošek zaposlenih, ki so do danes uničevali dokumente na internih uničevalcih namesto, da bi svoj čas namenili drugim pomembnejšim opravilom. Dokumenti bodo varno uničeni do neprepoznavnosti brez možnosti ponovnega restavriranja. Hkrati se zrezan dokument v zadnji fazi obdelave reciklira. Krog dokumenta od vnosa v zbirno embalažo do predelave je tako sklenjen.

Namen uporabe varnega zbirnika:

  • Za zbiranje manjših količin dokumentov, ki ne sodijo v običajen pisarniški koš za papir zaradi podatkov, ki ne smejo biti dostopni nepooblaščenim osebam in bi vam lahko ob razkritju povzročili poslovno škodo ter zmanjšali ugled;
  • Za zbiranje elektronskih medijev kot nosilcev podatkov (CD, DVD, USB ključev, ipd. s podatki, ki so potrebni uničenja).

varni zbirnik dokumentacijeVARNOSTNI ELEMENT: preko pečatne nalepke zbirnik zagotavlja varno zbiranje dokumentov do prevzema.

Prednosti varnega zbirnika:

  1. Estetski videz zbirnika, s katerim diskretno dopolnjujete svoj poslovni prostor (od pisarn, sejnih sob, konferenčnih dvoran, zbornic, skupnih hodnikov, do fotokopirnih sob,itd.)
  2. Manjša velikost (š/g/v) 360x300x700 mm in kapaciteta okvirno 20kg papirnih dokumentov.V en zbirnik se lahko vloži vsebina približno 8 polnih širokih registratorjev.

Informativna cena storitve vezana na varni zbirnik je odvisna od števila zbirnikov in vključuje

  • mesečni najem,
  • 1x mesečni odvoz,
  • vsakokratno storitev uničenja z izdanim potrdilom o uničenju

Za vsa vprašanja se obrnite na info@dami-storitve.si in z veseljem vam bomo posredovali informativno ponudbo.

ena od možnosti uporabe varnega zbirnika v poslovnih prostorih ustrezno odlaganje dokumenta ustrezno odlaganje-zbiranje dokumenta

Back to Top